تاریخ امروز:۳ مهر ۱۴۰۰

برنامه صعود به قله یال کبود نهاوند

این برنامه در تاریخ ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ به سرپرستی آقای ستار شکوفا اجرا گردید. برای مشاهده گزارش و عکس های آن گزینه ادامه مطلب را انتخاب کنید.

به نام خالق کوه ها

برنامه ی دو روزه ی صعود به قله یال کبود نهاوند

سرپرست برنامه : ستار شکوفا

تاریخ : پنج شنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ خرداد

تعداد افراد شرکت کننده در برنامه: ۱۵ نفر

شرح مختصری از چگونگی اجرای  برنامه :

طبق برنامه ریزی انجام شده ی فصل بهار باشگاه کوهنوردی آرش سنندج ساعت ۲ بعداز ظهردر محل تجمع که میدان آزادی سنندج بود دوستان حاضر شده و ساعت ۲:۳۰ دقیقه ظهر حرکت به سمت لرستان آغاز شد پس از عبور از شهر های کامیاران، کرمانشاه، بیستئن، هرسین و …ساعت ۸:۳۰  به خرم آباد رسیدیم و در پارک جنب دریاچه کیو جهت استراحت و صرف شام اتراق نمودیم. ابتدا مقرر شده بود که به قله یافته صعود نمایم که با هماهنگی انجام شده با دوستان گروه کوهنوردی پویا خرم آباد و توضیحات دوستان خرم آبادی مبنی بر مشکلات ایجاد شده در مسیر صعود قله یافته (برداشتن نردبان های و طناب گذاری های مسیر به دلایل نامعلوم و ممکن بودن صعود تنها با امکانات فنی) برنامه ه صعود به قله یال کبود تغیر یافت. پس از استراحت و صرف شام ساعت ۱۱:۳۰ به سراب سمت  گاماسیاب که مبدا صعود یال کبود می باشد حرکت و ساعت ۱:۳۰ به محل رسیده  شب را به سر بردیم.

ساعت ۵:۳۰ بیدار شده و ساعت ۶ به سمت قله حرکت آغاز شد ساعت ۷:۴۵ دقیقه به پناه گاه اول واقع در دشت گل زرد رسیدیم در این محل صبحانه صرف شده و ساعت ۸:۲۰ ادامه ی مسیر طی شده، ساعت ۱۱ به جانپناه دوم رسیده بعد از توقفی کوتاه و آشامیدن آب به سمت مسیر قله که شیب تندی داشت حرکت کرده و ساعت ۱۲:۳۰ به قله رسیدیم.پس از مقداری استراحت و گرفتن عکس یادگاری و… به سمت پایین کوه راه افتادیم در پناه گاه اول ساعت ۳:۴۵ نهار خوردیم و ساعت ۶ به سراب گاماسیان محل پارک وسیله ی نقلیه گروه رسیدیم بعد از نیم ساعت استراحت به سمت سنندج حرکت نموده و ۱۲:۳۰ شب به سنندج رسیدیم.

با آروزی موفقیت برای تمام کوهنوردان ارادتمن ستار شکوفا

همنوردان حاضر در برنامه:ماشاالله نصرتی، مسعود بذر افکن، ستار شکوفا، عزیز سلطانی، جهانگیر رستمی، سامان پیرزاده، افشین ذکی،داریوش صادقیان،دانیال روحی،جمشید ابراهیمی، شاهو علافی،آرام فاتحی،ظاهر فاتحی، صباح پرسته

عکس های برنامه

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - برنامه صعود به قله یال کبود نهاوند

با تشکر از آقای صباح پرسته جهت ارسال عکس ها

اشتراک‌گذاری

من مهرداد هستم . 10 ساله کوهنوردی میکنم و مسئول سایت باشگاه کوهنوردی آرش سنندج هستم.