صعود به قله کهار در زمستان 1395

صعود زمستانی به دماوند در بهمن 1395 توسط آقای سامان پیرزاده

صعود به قله آولان به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت زنده یاد ابراهیم نصیری و مهوش قادری دوست

صعود به قله کره میانه به یاد زنده یاد حمدالله محمدی

صعود به قله علم کوه از مسیر سیاه سنگ ها

تاریخ اجرا : 1396/5/26

منطقه : علم کوه

مدت زمان : 4 روز

سرپرست برنامه : آقای نبی احمد پناه

شماره تماس سرپرست برنامه : 09188732517

شرح گزارش برنامه : ساعت 5:45 روز چهارشنبه 25 مرداد به حرکت به منطقه علم کوه از سنندج آغاز گردید. ساعت 22 به قرارگاه فدراسیون در علم کوه رسیدیم. در ساعت 5 صبح روز بعد پنجشنبه 96/5/26 حرکت را آغاز کردیم. در ساعت 12 بعدظهر به به سر چال رسیدیم و پس از مدتی استراحت در ساعت 13:30 مسیر حرکت را از سرچال به سمت علم چال آغاز کردیم. در ساعت 17 به علم چال رسیدیم و پس از صرف استراحت اقدام به برپایی چادر در محوطه علم چال نمودیم.  در ساعت 22:30 هوا رو به ناپایداری رفت و آسمان ابری ، رعدوبرق و بارندگی شروع شد و تا ساعت 1 بامداد ادامه پیدا کرد. ساعت 4 صبح روز حرکت به سمت قله توسط همنوردان گروه آغاز گردید. صعود از مسیر سیاه سنگ ها انجام گردید و در ساعت 11:40 دقیقه به قله رسیدیم. در ساعت 13:20 از قله به سمت چادرها حرکت کردیم و در ساعت 16 عصر به علم چال رسیدیم . در ساعت 16:50 از چادرها به سمت سرچال حرکت کردیم و در ساعت 19:30 به سرچال رسیدیم. پس از صرف استراحت در ساعت 20 از سرچال به سمت قرارگاه حرکت کردیم و در ساعت 24 به آنجا رسیدیم و ساعت 17:30 عصر روز شنبه به سنندج رسیدیم

نفرات شرکت کننده در برنامه

1 - محسن بابا بیگی     2 - کیومرث صیدی    3 - داریوش داوودی  4- یدالله شیدا      5- وفا کرباسی        6-جهانگیر رستمی

7-مسعود بذرافکن        8- جمشید ابراهیمی 9- سامان پیرزاده   10- سید محمود محمودی       11-ساکو فتحی    12- ستارشکوفا

13-ماشاالله نصرتی    14-خانم فرح        15- بهاره توکلی     16-مهمان آقای سامان پیرزاده    17-فرزاد احمدپناه