صعود به قله کهار در زمستان 1395

صعود زمستانی به دماوند در بهمن 1395 توسط آقای سامان پیرزاده

صعود به قله آولان به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت زنده یاد ابراهیم نصیری و مهوش قادری دوست

صعود به قله کره میانه به یاد زنده یاد حمدالله محمدی

ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت همنوردان و مربیان استادان عزیز وبزرگوار که بنده رادر این صعود راهنمای رهنورد  کردند کمال تشکر وقدر دانی را دارم.

روز پنج شنبه 1 تیر 1396 ساعت 4عصر از سنندج به مقصد ناندل حرکت کردیم وساعت 12شب به پلور رسیدیم. رفتیم فدراسیون وشام رادر آنجا صرف کردیم.وبعد با ماشين خودمان به مسیر ناندل که عبور از پلور -گزنک -تونل وانا -وپاسگاه بایجان در سمت چپ جاده رد کردیم. بعد از 10دقیقه به اولین ورودی که سمت چپ که به روستای ناندل میباشد رسیدیم. بعد ازعبور ازروستای حاجی دلا-روستای میان ده بعد از آن ناندل که کلا 25 کیلومتر میباشد عبور کردیم وساعت 3شب به خانه آقای صالحی رسیدیم.که قبلا هماهنگی شده بود. درضمن شماره آقای صالحی /09111254045میباشد.

وبعد از آبگیری قمقمه و فلاکس ساعت 3/50 باسایپا به طرف سنگ بزرگ که نشانه تمام کوهنوردان است حرکت کردیم. وبعد از طی مسافتی یک ساعت و ده دقیقه به سنگ بزرگ رسیدیم وساعت 10 صبح به جان پناه که ارتفاع آن 4000 میباشد رسیدیم و بعد از استراحتی کوتاه وخوردن تنقلات ساعت 11 حرکت به طرف جان پناه دوم که  مشهور به 5000 میباشد  وساعت 3 رسیدیم و بعد از استراحت ساعت 6عصرنفرات به قصد هم هوایی تا نزدیکی دیواره بالاتر از جان پناه رفتیم. وصبح روز بعد استارت کار ساعت 7به سوی قله وساعت 12 ظهربه قله رسیدیم. وکلا مسیر رفت از جان پناه 5000 وبرگشت به جان پناه 8ساعت طول کشید. بعد از استراحتی کوتاه به طرف سنگ بزرگ حرکت کردیم. ساعت 8 غروب  سوار سایپا شدیم به طرف روستای ناندل. وبا ماشین خودمان به طرف فدراسیون  (پلور ) حرکت کردیم. شب درآنجا استراحت کردیم  وفردای روز بعد ساعت 12 ظهر به طرف سنندج حرکت کردیم. درضمن جای تک تک دوستان واقعا خالی بود.

گزارش : آقای سامان پیرزاده

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

شما اینجا هستید: خانه صعود به قله دماوند از جبهه شمالی به مناسبت تاسیس سالگرد باشگاه کوهنوردی آرش سنندج